marți, 9 iunie 2009

Da, sunt o CIUDATA


Sunt o CIUDATA. Da asa sunt, recunosc si imi place asta.

Nu vreau sa fiu normala, average si la fel ca ceilalti, desi se spune ca nu sunt doi oameni facuti la fel. Eee, eu stiu sigur ca nu e nimeni ca mine, "Dumnezeu a rupt tiparul cand m-a facut pe mine" =)).

Sunt o ciudata pentru ca zambesc aiurea pe strada pentru ca in casti imi canta melodia preferata, cand vad un copil, un om care e fericit sau vremea e minunata afara din metroul prafuit.

Sunt ciudata ca nu ma imbrac conform trendurilor si port caciula de copii mici. Mie imi place.
Sunt o ciudata pentru muzica pe care o ascult, pe care prietenii, parintii si rudele nu o inteleg. O data m-au intrebat daca sunt satanista, iar cand a inceput sa se vorbeasca despre curentul Emo, m-am intrebat daca sunt emo, desi ma imbrac cat se poate de normal.

Sunt o ciudata pentru ca nu gandesc precum turma si incerc sa traversez pe verde, pana si unii soferi se uita la mine mirati.

De asemenea, sunt ciudata pentru ca desi stiu ceea ce imi face rau continuu sa consum.

Sunt un pic antisociala, dar daca ma bagi in seama sunt super de treaba. Ma adaptez destul de greu schimbarilor si uneori ma deprima ceva nou.

Sunt o ciudata ca m-am dus la concertul Metallica si nu mi-a placut:))

Port adidasi si nu pantofi sau cizme cu toc, desi am, dar ale dracului dau dureri asa de mari de spate. Mama nu intelege ca eu prefer primul lucru din dulap curat/calcat, daca e nevoie, cu o pereche de blugi si asta e "uniforma" pentru serviciu. Sunt ciudata din nou.

Sunt ciudata pentru ca imi place sa rad mult si mai nou observ ca rad ciudat.

Sunt o ciudata pentru ca dorm mult, foarte mult si imi place, duminica dorm foarte mult daca nu sunt plecata pe cine stie unde.

Sunt o ciudata ca imi place sa mananc, as manca orice e bun si de dimineata pana seara. Pana acum cativa ani aveam un metabologic care imi permitea sa mananc orice si sa nu ma ingras, dar acum lucrurile s-au schimbat un pic. Totusi eu vreau sa mananc orice.

Sunt o ciudata pentru ca nu ma port conform varstei si imi fac toate poftele pe care le aveam in copilarie, acum la 22 de ani. Ceilalti oameni sunt asa de plictisitori, nu se prostesc, nu se gadila, nu se uita la desene, nu prefera imbracamintea in culori vii. Sunt groaznici.

Sunt o ciudata pentru ca am o grija materna fata de persoanele la care tin. Mi s-a reprosat asta de cateva ori, asta e fratilor, asa stiu sa imi arat afectivitatea. Hate me!
Sunt o ciudata, si asta mi s-a spus de foarte multe ori, pentru ca ascult in principal rock si prefer culoarea roz. Da, exact, roz. Camera mea este roz!

Sunt ciudata pentru ca am premonitii si unele vise prevestitoare. Dar se intampla rar sa-mi dau seama exact ce sunt. De asemenea, sunt o ciudata pentru ca simt oamenii apropiati mie, simt daca le este rau sau sunt departe de mine fara sa stiu.

Sunt o ciudata pentru ca am trecut prin foarte multe chestii si inca zambesc, zambesc chiar mai mult si sunt lucruri care nu regret ca s-au intamplat. Altele DAAAAA!!!

Si, pentru final, dar e primul lucru in sufletul meu, poate ca sunt o ciudata pentru ca iubesc un barbat minunat, care inseamna totul pentru mine si poate sigur sunt o ciudata si o nebuna pentru ca as renunta la tot doar sa-l vad zambind si sa il vad/stiu fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu