marți, 9 iunie 2009

De ce ... te iubesc?

Acum ceva timp iti propusesem sa gasesti reprosuri pentru mine si motivele pentru care ma iubesti. Eu te-am ascultat, dar nu am apucat sa-ti spun de ce te iubesc atat de mult. Asa ca am decis s-o fac in acest fel, chiar daca este public, si cam formal, pentru ca nu ti-o spun in fata, insa sper sa te bucure si sa ajungi sa citesti aceste randuri.

1. Te iubesc pentru felul in care te potrivesti perfect in bratele mele

2. Pentru generozitatea ta

3. Pentru buzele tale dulci si mereu flamande

4. Te iubesc pentru felul in care imi citesti gandurile, pentru felul in care ne completam unul pe celalat

5. Te iubesc pentru ca nu vrei sa renunti nici cum la mine...sper

6. Pentru pielea ta fierbinte si fina, pe care imi place sa-mi plimb degetele toata ziua

7. Pentru modul fermecator in care poti sa te bucuri de placerile dragostei

8. Pentru felul in care imi spui ca ma iubesti

9. Pentru felul in care ma privesti

10. Pentru ochii tai fermecatori

11. Te iubesc pentru ca nu-mi mai pot imagina o zi fara tine

12. Te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt implinita

13. Pentru ca imi esti alaturi la bine si la rau

14. Te iubesc pentru ca nici o povara nu este prea grea, nici un obstacol nu este de netrecut cand tu imi esti alaturi

15. Pentru minunatele zile si nopti pe care le-am trait cu tine

16. Te iubesc pentru ca tu-mi faci visele frumoase

17. Pentru felul fermecator in care stii sa-mi soptesti "te iubesc"

18. Pentru felul in care ma faci sa rad

19. Pentru natura ta ocrotitoare, grijulie si blanda

20. Pentru felul in care imi citesti gandurile cu inima

21. Te iubesc pentru felul in care imi tratezi prietenii

22. Te iubesc pentru ca esti sufletul meu pereche

23. Pentru felul in care stii sa te descurci in situatiile dificile

24. Pentru felul in care incerci sa ma protejezi, sa ai grija de mine

25. Pentru ca numai tu poti sa imi faci fluturasi in stomac

26. Pentru ca ma faci sa imi fie dor de tine

27. Pentru optimismul tau si felul cum stii sa ma incurajezi si sa ma sustii

28. Te iubesc pentru rasfatul pe care mi-l oferi, pentru ca stii sa ma faci sa ma simt ca o regina, regina inimii tale

29. Pentru felul in care ma faci sa ma simt fericita tot timpul

30. Te iubesc pentru curajul da a fi tu insuti in orice situatie si pentru integritatea ta

31. Pentru onestitatea si sinceritatea ta

32. Pentru zambetul tau adorabil

33. Pentru felul in care ma sprijini in tot ceea ce fac

34. Pentru ca nu te superi prea tare oricat de mult gresesc

35. Te iubesc pentru ca ma simt in siguranta cu tine

36. Pentru ca nu-i nimeni ca tine, pentru ca esti unic

37. Te iubesc pentru ca am devenit un singur suflet in doua trupuri

38. Pentru cat de minunat iti stralucesc ochii de dragoste

39. Pentru trupul tau atat de frumos si sexy.

Numarul motivelor de mai sus nu conteaza, sunt mult mai multe in sufletul meu, dar, din pacate, ele nu cunosc cuvintele pentru a iesi la suprafata pe intelesul tau.

P.S. E noapte si trebuie sa dorm sa te pot visa din nou, intr-un vis mai frumos, mai dulce, mai atragator. Iubesc acea caldura din suflet si gustul dulce pe care il am dimineata dupa un vis cu tine. Te ador, acum si pentru totdeauna

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu