marți, 9 iunie 2009

Opriti timpul, opriti gandurile


Muzica in casti, tare, as opri timpul, as opri momentul in care ma gandesc cat de frumoasa e viata s-o memorez undeva si sa-i dau replay atunci cand ma lovesc de oameni rai, as vrea sa opresc zambestul de 2 secunde care apare pe fata mea cand ii aud inceputul. Eu, o vesnic optimista, cred ca incurabila, consider ca viata asta e minunata si oamenii se pot schimba, chiar daca in ultima vreme m-am lovit de persoane de neincredere si de rautate. Inca sper ca maine va fi bine, dar nu o sa fie. O sa fie ca restul zilelor, ma voi trezi de dimineata sa ma duc la munca, acum fara chef (cheful s-a pierdut o data cu speranta), nervi, stres, relaxare, zambete, hohote de ras enervante pentru alti, plictiseala, iubire, pupici, saruturi, atingeri, oboseala, somn, vise, Buna dimineata. Acest stream of conscience este noul meu stil de a scrie. Vreau sa uit sa scriu acelasi lucruri si sa ma afund in cuvinte aruncate pe hartie sau word fara rost, din suflet, legate doar de ganduri. Opriti gandurile bune, pastrati-le intr-o cutie aurita, le veti iubi mai incolo.

Semneaza copilul atomic dement lipsit de imaginatie :D

P.S. Am renuntat de mult sa scriu asa, ma chinuiau gandurile deoarece toata voiau sa iasa o data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu